כיתה בכף היד

הוראה, למידה משמעותית, כלים להוראה, יעקב המאירי, מורה לפיזיקה, מורה, בלוג, למידה, תלמידים, מסוגלות, שיעורי בית
כיתה בכף היד - החממה של אורט
אתמול התקיים מפגש קהילת החממה של אורט GEG TECH בנושא Google Classroom, במסגרת המפגש מורים מתחומי ידע שונים, קיבלנו הדרכה לשימוש בכלי Google Classroom וישומו בכיתות הלימוד בזמן השיעור ומחוצה לו. יוזמה בינלאומי של חברת גוגל בתחום החינוך ללוות אנשי חינוך ופדגוגיה וקידומם להווה הטכנולוגי מתוך הגישה כי טכנולוגיה יכולה להתממשק לכל תחום דעת. החממה של אורט מספקת תמיכה בשילוב כלים אילו אל ההוראה היומיומית כדי לאפשר ארגון למידה והקלה במגוון שיטות ההוראה הקימות.

במסגרת מפגש הקהילה למדנו על פתיחת כיתה ב-Google Classrom הזמנת תלמידים ומורים נוספים לכיתה, מתן מטלות ויצירת קשר עם תלמידים. הכלי מאוד ידידותי וקל לשימוש, ניתן לעבוד איתו בזמן השיעור, לעבודה בבית, ביצוע משימות הערכה ופורום בין התלמידים הכוללים שליטה מלאה של המורה על התוכן כמנהל הכיתה.

בהתקנת אפליקציה בטלפון החכם או בשימוש במחשב אישי ניתן לגשת לכיתת הלימוד לענות על שאלות והגיש עבודות. הכלי מייצר תיקיה משותפת בענן של גוגל Googole Drive ומאפשר שיתוף קבצים בין תלמדי הכיתה; מסמכים, מצגות, סרטונים ועוד. כיום מרבית התלמידים מחוברים באופן קבוע לטלפון שברשותם, אז למה לא לחבר את הטלפון אל הכיתה?!

להדרכה המלאה יש את הסרטון ששודר בזמן אמת (בפוסט זה) והועלה לאתר הפייסבוק של החממה של אורט, שם תוכלו למלא תכנים נוספים להוראה טכנולוגית ועוד כלים מגניבים!





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חשמל, סימולציה ומה שבינהם

גלגולי אנרגיה בשלוש שניות

הכל עניין של נקודת מבט